Almaszerviz – Apple, Samsung és Xiaomi szerviz

11 hüvelykes iPad Pro (1. generáció)

Almaszerviz árlista

Érintőpanel és kijelzőmodul csere109 990 Ft
Akkumulátor csere29 990 Ft
Töltőmodul csere24 990 Ft
Hátlap csere69 990 Ft
Bekapcsoló és hangerő szalagkábel csere24 990 Ft
Csengőhangszóró csere24 990 Ft
Ultrahangos tisztítás15 000 Ft
Szoftverfrissítés vagy újratelepítés10 000 Ft
Home gomb csere24 990 Ft

Nem találtad meg amit kerestél?

Ne aggódj, ha nem találtad meg az általad keresett szolgáltatást. Amennyiben beszerezhető hozzá alkatrész, nagy valószínűséggel meg tudjuk javítani a készülékedet. Fordulj hozzánk bátran, és segítünk megtalálni a legjobb megoldást a problémádra!

Szerviz előtt
  1. Távolítsd el a jelkódot!
    • Ha van jelkód vagy képernyőzár a készüléken, kapcsold ki, vagy jelezd nekünk a szervizbe hozáskor.
  2. Kapcsold ki a „Készülék keresése” (iPhone) vagy Google fiókot (Android)!
    • iPhone és iPad esetén kapcsold ki a „Find My” funkciót, androidos készüléknél pedig távolítsd el a Google fiókot, ha szoftveres karbantartásra hozod a készüléket.
  3. Készíts biztonsági mentést!
    • Mentsd le az összes fontos adatot (képek, kontaktok stb.) a felhőbe vagy más külső tárhelyre, hogy elkerüld az adatok elvesztését.
  4. Ha van rá mód, ne hagyd a készülékben a SIM- és memóriakártyát!
    • Távolítsd el a SIM-kártyát, és androidos készülék esetén a memóriakártyát is, mielőtt leadod a készüléket.